خط تولید پروفیل CRP

خط تولید پروفیل CRP از جمله خطوط تولیدی است که  به صورت وارداتی وارد ایران میشود.
پروفیل CRP به دلیل کارایی بالایی که دارد بسیار مورد توجه صنعتگران قرار گرفته است. از این محصول بیشتر در پروفیل های یو پی وی سی (UPVC) استفاده می شود در واقع CRP  وظیفه تقویت پروفیل UPVC را به عهده دارد همچنین از تغییر حالت و شکل پروفیل های UPVC جلوگیری می کند. در گذشته از گالولنیزه برای تقویت پروفیل های UPVC استفاده میشد اما با ظهور CRP، صنعتگران به سرعت گالوانیزه را کنار زدند و CRP را جایگزین آن کردند. در ادامه مفصل به توضیح CRP خواهیم پرداخت و مزایای آن را بیان خواهیم کرد. اما چیزی که در این روزها توجه را جلب میکند تقاضای زیاد برای خرید پروفیل CRP است که متاسفانه به اندازه کافی عرضه نمیشود و دلیل آن هم همان طور که بیان کردیم عدم وجود دستگاه های تولید آن است. اندک خطوط تولید که در کشور وجود دارند اکثرا تولید کشور چین هستند که در گذشته وارد شدند.

خط تولید پروفیل CRP ساخت ایران

اخیرا خوشبختانه شرکت البرز پلیمر سپاهان پس از سال ها تحقیق و بررسی، اقدام به ساخت این خط تولید کرده است. این اقدام افتخار آمیز البرز پلیمر سپاهان، مشکلات زیادی را از دوش تولیدکنندگان برداشته است. چراکه تولید کنندگان مجبور بودند با هزینه های گزافی اقدام به واردات این دستگاه ها از کشورهایی نظیر چین کنند. که البته با توجه به تحریم های اخیر آمریکا علیه ایران، این اقدام نیز با مشکلات فراوانی مواجه شده است.
اینک تولیدگران و صنعتگران عزیز کشورمان به راحتی میتوانند با خرید این خط تولید اقدام به ساخت پروفیل های CRP کنند و نیازهای کشور را تامین کنند.
اما اصلا پروفیل CRP چیست و چه مزایایی دارد؟ برای شناخت این محصول تا آخر این مطلب همراه باشید.

خط تولید CRP

 

معرفی پروفیل CRP

پروفیل CRP یک نوع پلاستیک تقویت شده کامپوزیت است (Compsite Reinforced Plastic) که اکثرا برای تقویت پروفیل های UPVC و جلوگیری از تغییر حالت و شکل آنها مورد استفاده قرار میگیرند. در گذشته از گالوانیزه برای تقویت پروفیل های UPVC استفاده میشد اما امروزه پروفیل CRP به دلیل کارایی بالاترش ، جایگزین گالوانیزه شده است.

 

CRP

مزایای CRP نسبت به گالوانیزه

* برخلاف گالوانیزه دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شود.
* پروفیل CRP غیر قابل اشتعال و انعطاف‌ناپذیر است و نسبت به گالوانیزه عایق مناسب‌تری می‌باشد.
* استفاده از پروفیل CRP برای فرم و مولیون به اشکال U و قوطی چهارگوش امکان پذیر است.
* با استفاده از CRP پنجره UPVC به مراتب آسان‌تر، سریع‌تر و با هزینه کمتر تولید می‌شود.

* CRP همزمان با پروفیل برش می خورد اما گالوانیزه را باید جداگانه برش داد.

CRP چیست

 

 خرید خط تولید پروفیل CRP

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *