نمایشگاه بین المللی مشهد پلاست  

نمایشگاه بین الملی مشهد پلاست هرساله با هدف آشنایی تمامی فعالان این حوزه از جمله تولیدکنندگان داخلی،(البزر پلیمر سپاهان) ، توزیع‌کنندگان و صادرکنندگان با یکدیگر، و همچنین آماده کردن زمینه  صادرات محصولات مرتبط با حوزه صنعت پلاستیک و رزین برگزار میشود، که این نمایشگاه امسال از تاریخ 28 تیرماه لغایت 31 برگزار شد.

حضور همیشگی شرکت البزر پلیمر سپاهان در چهاردمین نمایشگاه بین المللی مشهد پلاست

شرکت دانش بنیان البزر پلیمر سپاهان مانند هرسال  با هدف معرفی  تولیدات خود (خط تولید لوله های pp، خط تولید پروفیل های UPVC، خط تولید گرانول ، خط تولیدلوله های پلی اتیلن، خط تولید نوار آبیاری قطره ای)  به تمامی اصناف پلیمر چه در ایران  و چه در خارج کشور در این نمایشگاه پر قدرت ظاهر شد.

نمایشگاه بین اللملی مشهد با توجه به موقعیت جغرافیایی میزبان کشور های همسایه شرقی از جمله افغانستان و قرقیزستان  بود است .

از آن جایی که همزبان های افغان همکاری دیرینه ای با البزر سپاهان پلیمر داشته اند در این نمایشگاه مهمان مجموعه بودند

طی بازدید و جلسه ای که برگزار شد تولیدات جدید مجموعه معرفی شد و همچنین حضور معاون رئیس جمهور قرقیزستان در غرفه البرز پلیمر از دیگر میهمانان خارجی به حساب آمد که بسیار بازخورد مثیتی داشت.

در ادامه چندین عکس از روزهای برگزاری نمایشگاه مشهد پلاست 1401 مشاهده خواهید کرد.

  • بازدید تجار افغانستان از غرفه البزر پلیمر سپاهان

بازدید رئیس اتحادیه افغانستان از غرفه البرز پلیمر سپاهان ، همکاری همزبان های افغان با شرکت البرز پلکیر سپاهان به چندین سال بر میگردد و این رابطه بسیار مثمر ثمر می باشد .

  • حضور گرم شرکت محترم آبراهه گستر نیشابور از مشتریان وفادار مجموعه در غرفه البزر پلیمر سپاهان

  • حضور شرکت البزر پلیمر سپاهان در سمینار مشترک ایران و افغانستان در خلال نمایشگاه
  • یکی از مثمر ثمر ترین اتقاف های این نمیاشگاه برگزاری سمینار مشترک بین ایران و افغانستان بوده است .
  • که در این سمینار نمایندگان دو کشور از فعالیت ها و مشکلات خود گفتند .

  • شرکت البزر پلیمر سپاهان میزبان جناب آقای بنانژاد رئیس اتحادیه اصناف بود که طی این بازید تمامی فعالیت ها و تولیدات جدید مجموعه برای ایشان ارائه شد.