خط تولید لوله آب ( لوله pp )

لوله هایی که برای انتقال آب آشامیدنی در خانه ها و مکان های مختلف استفاده می شوند می بایست به نحوی عمل کنند که پاکیزگی و سلامت آب را حفظ کرده و باعث آلودگی آن نشود. از این رو لوله های مناسب برای انتقال آب آشامیدنی را به دو گروه کلی لوله های فلزی و لوله های پلیمری تقسیم می کنیم:
1- لوله های فلزی مناسب برای انتقال آب آشامیدنی لوله های فولادی گالوانیزه شده هستند. البته این لوله ها به دلیل قیمت بالایی که دارند کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.
2-  لوله های پلیمری از جنس پلی پرو پیلن ( pp). این لوله ها با نام های لوله سفید و یا لوله سبز و یا لوله های تک لایه بین عموم به کار برده می شود. امروزه اکثر مردم ار این لوله ها در ساختمان و اماکن خود استفاده می کنند. به دلیل استفاده گسترده از این لوله ها و تقاضای زیاد در بازار، هر روزتولید کنندگان بیشتری اقدام به تولید این نوع لوله ها می کنند. از این رو خط تولید لوله آب (لوله pp) بسیار مورد توجه تولیدکنندگان قرار گرفته است. در این مقاله سعی می کنیم به طور مختصر شما را با این لوله ها آشنا کرده و در نهایت در مورد خط تولید لوله آب ساخت ایران توضیح دهیم.

لوله پلی پرو پیلن چیست؟

لوله پلی پرو پیلن یا لوله PP یکی از پر مصرف ترین لوله های دنیا می باشد. این لوله های به دلیل سبکی و حفظ کنندگی سلامت سیالات به یکی پر مصرف ترین لوله ها برای انتقال آب آشامیدنی تبدیل شده است به طوری که مردم به این لوله ها،  لوله آب نیز می گویند. این لوله ها از لحاظ خواص شیمیایی و فیزیکی شباهت زیادی به لوله های پلی اتیلن دارند.

مزایای استفاده از لوله های PP

1-دارای سطحی صاف و صیقلی که باعث می شود آب به راحتی و کاملا روان از داخل آن عبور کند.

2- نگهدارنده خواص و سلامت آب

3- عایق گرما و صدا

4- دارای عمر طولانی لوله ( بیش از 50 سال )

5- مقاومت در برابر ساییدگی و حرارت

6-قابلیت انعطاف بالا که باعث می شود مجری برای نصب لوله ها راحت تر باشد.

7- سرعت نصاب برای استفاده از این لوله ها بسیار بالا می رود.

خط تولید لوله های پلی پرو پیلن

خط لوله آب از چندین دستگاه مختلف تشکیل شده است. این دستگاه ها شامل اکسترودر، وان وکیوم، وان خنک کننده، دستگاه کشنده، دستگاه اره میزی، خط زن لوله و لوله انداز می باشند. لوله انتقال آب که اکثر ساختمان ها و منازل دیده می شود از سه سایز  20 میلی متر، 25 میلی متر و 32 میلی متر استفاده می شود.

 

خط تولید لوله آب ساخت ایران

در گذشته خط تولید لوله آب در خارج از ایران ساخته می شد و تولیدکنندگان داخلی مجبور بودند با صرف هزینه های گزافی اقدام به واردات این دستگاه ها نمایند. اما سال هاست که این ماشین آلات و دستگاه های تولید لوله آب با کیفیت بسیار بالا در ایران و توسط شرکت البرز پلیمر سپاهان ساخته می شود. شرکت البرز پلیمر سپاهان به عنوان یک شرکت دانش بنیان و با بهره گیری از مهندسین توانمند و خبره،  اقدام به طراحی منحصر به فردی برای خط تولید لوله آب یا لوله سفید کرده است به طوری که کیفیت این دستگاه ها از کیفیت دستگاه های چینی به مراتب بالاتر و قابل رقابت با برندهای با کیفیت اروپایی است. شرکت البرز پلیمر سپاهان دارای محصولات دیگری نظیر خط تولید لوله های PVC، خط تولید پروفیل UPVC، خط تولید لوله های PE، خط تولید نوار آبیاری قطره ای، خط تولید نی نوشیدنی و … می باشد.
برای سفارش و یا کسب اطلاعات بیشتر از خط تولید لوله سفید می توانید روی لینک زیر کلیک کرده و خط تولید لوله PP را انتخاب کنید.

 

خرید خط تولید لوله PP 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *