خط تولید ابزارآلات ABS

خط تولید ابزارآلات ABS

پلیمر ABS

مواد پلیمری ABS یکی از موادی است که اخیرا به طور گسترده ای در صنعت مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع ABS یک ترموپلاستیک با ساختار آمورف است. این ماده به دلیل مقاومت و سختی بالایی که دارد در مصارف گوناگونی از جمله ساخت لوازم خانگی به کرار مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از موادی که این روزها در صنایع مختلف مخصوصا در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار میگیرد، استفاده از ابزارآلات ABS است. از این ابزارآلات در ساخت در و پنجره منازل، درب یخچال و فریز و … استفاده میکنند. به همین دلیل این روزها شاهد رشد استفاده از خط تولید ابزارآلات ای بی اس ABS  هستیم.

کاربرد ابزارآلات ABS در صنعت

این روزها به دلیل کاربرد زیاد این محصولات در صنعت، صنعتگران زیادی ترغیب شده اند تا اقدام به تولید این محصولات کنند. با توجه به استفاده گستره از انواع ابزارآلات و دیگر محصولات ABS در صنعت و کشش بازار، هنوز تعداد این تولیدکنندگان اندک است و همچنان صنعت کشش جذب تولیدکنندگان بیشتری را در اقصی نقاط ایران دارد.

 

ابزارآلات ABS

خط تولید ابزارآلات ABS شامل چه دستگاه هایی میشود؟

خط تولید  ابزار ABS شامل دستگاه اکسترودر، وان خنک کننده و وکیوم، دستگاه کشش و اره میزی و در صورت نیاز به داشتن یک دستگاه خط زن یا کواکسترودر است.

پروسه تولید انواع ابزارآلات  ABS

در این خط تولید دستگاه اکسترودر شامل موتور گیربکس و سیلند و ماردون و همین طور تابلو برق است و به عنوان عضو اصلی خط در ابتدای خط تولید قرار میگیرد. این دستگاه دارای مخزنی است که مواد اولیه در آنجا ریخته می شود سپس مواد اولیه در سیلندر و مارپیج پخته شده و به سمت قالب میروند. بعد از بیرون آمدن از قالب، دستگاه کواکسترودر اقدام به تزریق لبه های ژله ای پروفیل ابزار میکند و بعد از آن، وارد وان خنک کننده و وکیوم میشود تا به سختی مورد نظر برسند. بعد از وان، دستگاه کشش قرار دارد که همان طور که از اسم آن مشخص است وظیفه کشیدن پروفیل را به سمت خود دارد تا پروفیل ها جلو بیایند و به سمت اره میزی کشیده شوند. دستگاه اره میزی بعد از دستگاه کشش قرار دارد که پروفیل ها را در سایزهای مورد نیار میبرد.

خرید خط تولید پروفیل ابزار ABS

شرکت البرز پلیمر سپاهان پس از سال ها تجربه در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات و تجهیزات پلیمری و پلاستیکی، اخیرا اقدام به تولید خط تولید پروفیل ABS کرده است. اینک بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ لوازم خانگی و همینطور تولیدکنندگان درب و پنجره در ایران از خط تولید پروفیل ابزار ABS ساخت شرکت البرز پلیمر سپاهان استفاده میکنند.

 

خرید خط تولید ابزار آلات ABS

 

ابزارآلات ABS

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *