خط تولید لوله سرم پزشکی

تولید ماشین آلات و خط تولید لوله های سرم پزشکی

 

همه می دانیم تولید داخلی کمک شایانی به اقتصاد یک کشور میکند. از ویژگی های تولید داخلی میتوان به اشتغال زایی، جلوگیری از خروج ارز و رشد اقتصادی اشاره کرد. شرکت البرز پلیمر سپاهان با بهره گیری از مهندسین توانمند داخلی توانسته است بسیاری از ماشین آلات مورد استفاده در صنعت پلیمر را بومی سازی کرده و آن را تولید نماید. اینک شرکت البرز پلیمر سپاهان با کسب تجربه گرانقدر خود از سال ها تولید، تحقیق و توسعه ، قدم در تولید ماشین آلات پزشکی گذاشته است. جدیدترین محصول این شرکت خط تولید لوله های پزشکی ویژه ست سرم است که با کیفیتی قابل رقابت با نمونه های خارجی و قیمتی بسیار پایین تر عرضه میشود.

خط تولید لوله سرم پزشکی ساخت شرکت البرز پلیمر سپاهان

ساخت داخلی خط تولید لوله های سرم پزشکی فرصت مناسبی را در اختیار تولیدکنندگان میگذارد تا با کاهش قیمت تمام شده محصول خود، محصولی با کیفیت و ارزانتر را در اختیار مشتریان خود بگذارند. چرا که اکثر ماشین آلات و دستگاه های موجود برای ساخت محصولات و تجهیزات پزشکی وارداتی است و تولیدکنندگان داخلی مشکلات و سختی های بسیار زیادی را برای واردات این دستگاه ها متحمل میشوند. از جمله این مشکلات میتوان به وجود تحریم های آمریکا علیه ایران و قیمت بسیار بالای این ماشین آلات با توجه به رشد چشمگیر ارز، اشاره کرد.

 

خط تولید لوله های سرم

ویژگی های محصول

مواد اولیه تولید این محصول شامل گرانول pvc ( گرید پزشکی) است. گرانول مصرفی از نوع pvc پزشکی با درصد DOP (روغن)مشخص می باشد.

خط تولید لوله های سرم توسط دستگاه اکسترودر و دیگر ماشین آلات وابسته آن، با مد نظر قراردادن موارد بهداشتی و درمانی طراحی و تولید گردیده و این ماشین آلات قابلیت سرعت تولید بالا و کیفیت تولیدی مرغوب را دارند.
ویژگی های لوله های سرم پزشکی توسط ماشین آلات ساخت مجموعه البرز پلیمر سپاهان دارای مشخصات فنی ذیل است.  که شامل چگالی، سختی، مقاومت کششی، شکست کشیدگی و پایداری حرارت می باشد.

 

خرید خط تولید لوله سرم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *