حضور شرکت البرز پلیمر سپاهان در نماشگاه کشاورزی اصفهان 1400

نمایشگاه بین المللی جامع کشاورزی اصفهان با حضور پر شور بسیاری از تولید کنندگان صنعت کشاورزی و همچنین فعالان این حوزه در تاریخ 9 تا 12 دی ماه برگزار گردید. هدف این نمایشگاه که هر ساله در حوالی همین تاریخ برگزار می گردد، آشنایی تمامی فعالان این حوزه از جمله تولیدکنندگان داخلی، توزیع‌کنندگان و صادرکنندگان با یکدیگر، و همچنین آماده کردن زمینه  صادرات محصولات مرتبط با حوزه کشاورزی می باشد.

نمایشگاه کشاورزی اصفهان  از نظر ابعاد، حجم و کیفیت برگزاری، یکی از بزرگترین رویدادهای نمایشگاهی در حوزه کشاورزی است.  نمایشگاه امسال نسبت به سال های گذشته از شور و استقبال بیشتری برخوردار بود و اغلب تولید کنندگان مطرح در این حوزه از سراسر کشور حضور به عمل رسانده بودند.

حضور شرکت البرز پلیمر سپاهان به عنوان نماینده ماشین سازان

شرکت البرز پلیمر سپاهان تنها شرکت ماشین سازی بود که به عنوان نماینده ماشین سازان در این نمایشگاه حضور داشت. اکثر غرفه دارانی که  تولید کننده نوار آبیاری و لوله های پلی اتیلن بودند، خطوط تولید خود را  از شرکت البرز پلیمر سپاهان خریداری کرده بودند و با حضور در غرفه شرکت البرز پلیمر سپاهان مراتب قدردانی خود را از دستگاه های خریداری شده اعلام  می داشتند. حال خلاصه ای از چهار روز حضور در نمایشگاه  را به صورت تصویری ارائه خواهیم داد.

روز اول نمایشگاه:

روز اول، با افتتاحیه نمایشگاه و سخنرانی مسئولین در لابی نمایشگاه شروع شد، پس از آن، گروه مسئولین وارد محل برگزاری نمایشگاه شده و از برخی از غرفه ها دیدن کردند. آقای دکتر عباسی، رئیس مرکز توسعه وزارت کشاورزی به عنوان نماینده دولت در این نمایشگاه حضور داشتند و همراه با هیئتی از غرفه شرکت البرز پلیمر سپاهان بازدید کردند. ایشان ضمن تقدیر از شرکت البرز پلیمر سپاهان به عنوان سازنده خطوط تولید نوار آبیاری قطره ای عنوان کردند که یکی از اصلی ترین الویت های بخش کشاورزی در دولت، سوق دادن کشاورز به سمت استفاده از نوارهای آبیاری قطره ای است که ان شاءالله با تلاش و همت دولت، بخش خصوصی و کشاورزان، به زودی شاهد استفاده از نوار های آبیاری قطره ای به صورت فراگیر در تمام نقاط کشور خواهیم بود.

 

روز دوم نمایشگاه:

دومین روز نمایشگاه به دلیل اینکه در روز جمعه قرار داشت شلوغ ترین روز نمایشگاه بود. استقبال مردم به حدی بود که مسئولان برگزاری نمایشگاه یک ساعت زمان آن را تمدید کردند. در زیر عکس هایی از حضور بازدیدکنندگان عرفه البرز پلیمر سپاهان را مشاهده می کنید.

روز سوم و چهارم

روز سوم و چهارم نمایشگاه نیز با استقبال خوب فعالان این صنعت مواجه شد و بازدیدکنندگان زیادی از شهر مختلف ایران به نمایشگاه آمده بودند. غرفه البرز پلیمر سپاهان نیز در دو روز انتهایی نمایشگاه میزبان بسیاری از هم وطنان عزیزمان از شهرهای مختلفی مانند مشهد، سبزوار، ارومیه، تبریز، کرمان، یزد، زاهدان، تهران،شیراز و … بود. اینک شما را به دیدن تصاویری از غرفه این شرکت در روزهای سوم و چهارم نمایشگاه دعوت می کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *