pe pipe extrution line

خط تولید لوله پلی اتیلن

شاید بتوان لوله های پلی اتیلن را پر مصرف ترین لوله های پلیمری دانست لوله هایی که در بسیاری از صنایع از جمله کشاورزی، ساختمان و حتی خودروسازی کاربرد دارد. به همین دلیل تولید کنندگان زیاذی را مصمم کرده تا رو به تولید این لوله ها بیاورند. در سال های اخیر شاهد رشد خط تولید لوله پلی اتیلن در اقصی نقاط ایران بوده ایم که با توجه به کاربرد بالای این لوله ها هنوز نیاز به تولید بیشتر این محصول احساس می شود

لوله پلی اتیلن چیست ؟

لوله پلی اتیلن یا لوله PE به لوله ای گفته می شود که از جنس پلیمر پلی اتیلن ساخته شود. این لوله ها دارای خواص و ویژگی های بسیاری است که همان طور که بیان کردیم جزء پر مصرف ترین لوله ها تلقی می شود. از ویژگی های این لوله می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- سبک بودن لوله 2- مقاومت بالا در برابر ضربه 3- مقاومت بالا در برابر سایش 4- مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی5- انعطاف پذیری مطلوب که باعث می شود نصب و اتصال لوله ها آسان تر انجام گیرد 6- جریان پذیری بسیار بالا با توجه به صاف و صیغلی بودن درون لوله و …

 

ویژگی خط تولید لوله پلی اتیلن

خط تولید لوله پلی اتیلن شامل اجزاء مختلفی می باشد. این اجزا شامل اکسترودر، وان وکیوم و خنک کننده، کشنده، اره میزی، کلاف کن یا لوله انداز می شود البته تجهیزات دیگری مثل مارک زن و جت پرینتر برای ثبت کاراکترهایی مثل تاریخ و نام شرکت روی لوله استفاده می شود. همچنین در صورتی که تولیدکننده بخواهد روی لوله پلی اتیلن، یک خط ممتد قرار دهد نیاز یه دستگاه کو اکسترودر دارد.

 

انواع خط تولید لوله پلی اتیلن

خطوط  تولید پلی اتیلن بر اساس سایز لوله ای که تولید می کنندبه چند دسته زیر تقسم می شوند. ( جهت دیدن اطلاعات هر نوع می توانید روی آن کلیک کنید.) 

خط تولید پلی اتیلن سایز 16 الی 63

خط تولید پلی اتیلن سایز 75 الی 160

خط تولید پلی اتیلن سایز 200 الی 315

خط تولید پلی اتیلن سایز 400 الی 630

خط تولید پلی اتیلن سایز 630 الی1200

برای مشاهده مطلبی در رابط با کاربرد لوله های پلی اتیلن بر اساس سایز آنها اینجا کلیک کنید.

خط تولید لوله پلی اتیلن ساخت ایران

در گذشته خطوط تولید لوله های پلی اتیلن در ایران ساخته نمیشد و همگی به صورت وارداتی به ایران آورده میشدند اما خوشبختانه در حال حاضر این خطوط تولید لوله های پلی اتیلن در ایران ساخته می شود و دیگر نیازی به واردات این دستگاه به داخل نیست اما متاسفانه مشاهده شده است افرادی که دانش کافی در ساخت این محصول ندارند نیز اقدام به ساخت این خط تولید می کنند که محصول خروجی محصولی کاملا بی کیفیت است. در بیشتر موارد این افراد دارای کارگاهی کوچک و بدون مجوز هستند. بنابراین به خریداران توصیه می گردد حتما قبل از خرید از سابقه سازنده دستگاه ، مواد اولیه به کار رفته در دستگاه و همچنین مجوز داشتن سازنده از سازمان صنعت معدن تجارت مطلع گردند تا خرید مطمئنی داشته باشند. یکی از شرکت هایی که اقدام به تولید خط تولید لوله پلی اتیلن با کیفیتی بسیار بالا می کند شرکت البرز پلیمر سپاهان است. این شرکت دارای گرید A از سازمان صنعت معدن تجارت می باشد و تعدادی زیادی از این خطوط را به کشورهای مختلف صادر نموده است.

خط تولید پلی اتیلن

 

خط تولید لوله PE ساخت شرکت البرز پلیمر سپاهان

شرکت البرز پلیمر سپاهان  به عنوان برترین شرکت سازنده خط های اکستروژن در ایران خطوط تولید گسترده ای را ساخته و روانه بازار کرده است. بسیاری از این خطوط تولید برای اولین بار در ایران ساخته شده است و این اقدام، کمک شایانی را به اقتصاد کشور و عدم خروج ارز کرده است. خطوط تولید پلی اتیلن ساخت این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است به طوریکه توانسته است گرید A کیفیت را از سازمان صنعت معدن تجارت دریافت نماید. خطوط پلی اتیلن البرز پلیمر سپاهان نه تنها در تمامی استان های ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دنیا وجود دارد. برخی از کشورهایی که تاکنون از ماشین آلات تولید لوله پلی اتیلن شرکت البرز پلیمر سپاهان استفاده کرده اند عبارتند از: عراق، ترکمنستان، آذربایجان، افغانستان، ازبکستان، تاجیکستان.

برای درخواست سفارش این خط تولید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

 

درخواست خط تولید لوله پلی اتیلن

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *