خط تولید نی نوشیدنی

خط تولید نی نوشیدنی

اجزای تشکیل دهنده خط

ماشن آلات مورد نیاز برای خط تولید نی نوشیدنی اکثرا به صورت وارداتی در ایران مورد استفاده قرار میگیرند. اما شرکت البرز پلیمر سپاهان به همت مهندسین توانمند خود، اقدام به بومی سازی و ساخت این ماشین آلات کرده است.
این خط تولید شامل دستگاه اکسترودر، قالب ، وان خنک کننده، دستگاه کشنده، کاتر مخصوص و در صورت نیاز به داشتن خط های رنگی بر روی نی از دستگاه کواکسترودر استفاده میشود. نی های تولیدی میتوانند تک رنگ، دو رنگ، سه رنگ و یا بیشتر باشند.

خط تولید نی نوشیدنی

 

مراحل تولید

مراحل خط تولید نی نوشیدنی از زمان دادن خوراک به دستگاه شروع و تا ساخت محصول نهایی به صورت خودکار انجام میشود. که در این مراحل اپراتور تنها باید مواد اولیه را به دستگاه اضافه کند.
کار با این دستگاه بسیار آسان و ساده است و نیاز به هیچ گونه مهارت و دانش قبلی ندارد. فقط کافی است اپراتور مواد اولیه را وارد مخزن کند  پس از آن تمام مراحل تولید توسط ماشن آلات به صورت خودکار انجام میگیرد. پس از افزودن مواد اولیه به دستگاه اکسترودر، مواد توسط سیلندر و مارپیچ دستگاه پخته شده و به مواد مورد نیاز ساخت نی تبدیل میشود. سپس از خروجی سیلندر وارد قالب شده و به شکل مورد نظر تبدیل میگردد. سپس لوله های نی وارد وان خنک کننده شده تا با کاهش دما و قرار گرفتن در فضای خلا نی ها محکم شوند. پس از آن توسط دستگاه کشنده یا کشش به سمت کاتر کشیده میشوند تا کاتر به اندازه دلخواه آن ها ببرد.
مواد اولیه مورد نیاز تولید نی ها مواد پلی پرو پیلن یا pp میباشد.

خط تولید نی نوشیدنی محصول شرکت البرز پلیمر سپاهان

خط تولید نی نوشیدنی جدیدترین تولید شرکت البرز پلیمر سپاهان می باشد. که پس از مدت ها تحقیق توسط مهندسین و کارشناسان خبره این شرکت، به مرحله تولید رسیده است. این شرکت  با بیش از هفده سال تجربه ارزشمند در تولید انواع ماشین آلات صنعت پلیمر و پلاستیک تا کنون ماشین آلات و خط تولید های مختلفی را طراحی و تولید کرده است. از جمله این تولیدات میتوان به خط تولید لوله های pvc، خط تولید لوله های پلی اتیلن و pp ، خط تولید پروفیل ابزار، خط تولید ماربل، خط تولید لوله های سرم پزشکی، خط تولید تجهیزات abs ، خط تولید دیوارپوش و … اشاره کرد.

خط تولید نی نوشیدنی

ویژگی های دستگاه

 

در دستگاه تولید نی های نوشیدنی ، کلیه بخش های مرتبط  در فر آیند تولید نی ها از جنس استیل ضد زنگ می باشد.

بخش کاتر که از تیغه پلیت فولادی و جمع کننده تمام اتوماتیک بهره گرفته است. وظیفه بریدن نی ها به اندازه دلخواه را دارد. (زاویه برش نی ها وابسته به تنظیم زاویه تیغه دستگاه کاتر در انتهای خط می باشد. )
از این خط تولید میتوان برای تولید انواع نی نوشیدنی مثل نی نوشابه یا آبمیوه استفاده کرد.

 

خرید خط تولید نی نوشیدنی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *